چرا نرم افزارمدیریت همایش ها؟

ثبت نام شرکت کنندگان، رزرو محل اسکان، ارسال و مدیریت و داوری مقالات و طرح ها، رزرو کارگاه های جانبی و غرفه های نمایشگاه های جانبی همایش ها و کنفرانس ها برای مسئولین برگزاری کاری بسیار زمان بر و پر هزینه است.
نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس ها یک نرم افزار تحت وب است که کلیه امور مربوط به ثبت نام، مدیریت و داوری مقالات و طرح ها، رزرو کارگاه ها و نمایشگاه ها و اسکان و ... را به صورت آنلاین مدیریت میکند.
با نصب نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس های هما وب سایت همایش نیز برای شما ایجاد شده و شما را از طراحی وب سایت بی نیاز میکند.
نرم افزار کلیه گزارشات لازم در مورد ثبت نام ها، پرداخت وجوه، رزرو کننده ها، مقالات و وضعیت داوری آنها در اختیار شما قرارداده و با یک کلیک اطلاعیه های لازم در مورد وضعیت مقالات، رزروها، پیام ها، اخبار و... را از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربران می رساند.

امکانات سامانه مدیریت همایش ها (هما)

طراحی دلخواه وب سایت همایش یا کنفرانس

ثبت نام شرکت کنندگان به صورت آنلاین

ارسال مقالات و طرح ها توسط شرکت کنندگان به صورت آنلاین

داوری آنلاین مقالات و طرح ها

امکان درج تقویم همایش، میهمانان ویژه و حامیان

انتشار اخبار و اطلاعیه ها و اهداف و محورهای همایش یا کنفرانس

مشاهده لحظه به لحظه وضعیت مقالات توسط مدیر سیستم

امکان تهیه فرم های داوری دلخواه شما جهت انجام داوری آنلاین

ارایه انواع گزارش ها از لیست اعضا، رزرو کنندگان، حاضرین و غایبین، پرداخت کنندگان وجوه، لیست مقالات تایید شده و نشده به تفکیک گروه بندی

امنیت بالا و پشتیبانی

امکان مدیریت گروهی اطلاعات همایش ( مانند مدیریت مقالات)

امکان رزرو، مدیریت و اطلاع رسانی آنلاین کارگاه های آموزشی جانبی همایش یا کنفرانس

مدیریت اطلاعات مالی همایش و کنفرانس

امکان پرداخت به صورت کارت به کارت آنلاین و ثبت فیش پرداختی

رزرو آنلاین و مدیریت نمایشگاه ها و غرفه های جانبی همایش

امکان رزرو آنلاین اسکان کاربران

صدور تمام رسیدهای پرداخت لازم برای شرکت کنندگان و ارسال ایمیل به کاربران

ارتباط لحظه به لحظه با کاربران از طریق ارسال پیامک و ایمیل به صورت فردی، دسته ای و گروهی

ارایه انواع نمودارهای آماری از وضعیت اعضا

امکان طراحی و پیاده سازی امکانات ویژه مورد نظر شما

تجربیات ما

در حدود سه سال از تولید نرم افزار مدیریت همایش های هما می گذرد. در این دوران نرم افزار کلیه مراحل تست را چه از لحاظ تحلیل چه از لحاظ فنی پشت سر گذاشته، لذا اکنون افزار هما به صورت پکیج توسط شرکت فناوری اطلاعات رسپینا رادین ارائه شده تا مسئولین برگزاری همایش ها و کنفرانس ها با خیالی آسوده آماده برگزاری همایش ها شوند.
تحلیل نرم افزار هما توسط افرادی صورت گرفته که خود عملا از اعضای تیم های اجرایی برگزاری همایش ها و کنفرانس ها بوده اند و با مشکلات برگزاری و راه حل های آن ها آشنایی کامل دارند.
طراحی و توسعه نرم افزار نیز توسط تیم نرم افزاری شرکت فناوری اطلاعات همراه رسپینا رادین با تجربه چند ساله در طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای بزرگ سازمان هایی همچون شهرداری تهران صورت گرفته است.
امید است نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس های هما که حاصل این همکاری بوده است با قیمت بسیار مناسب راهگشای شرکت کنند گان و برگزار کنندگان همایش ها و کنفرانس ها باشد.

ویژگی های نرم افزار مناسب مدیریت همایش ها و کنفرانس ها

برگزاری همایش و کنفرانس از حساسیت و استرس بالایی برخوردار است چرا که نتیجه شش ماه تا یکسال زحمت برگزارکنندگان همایش در حدود دو یا سه روز نمود میابد. نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس ها بر سرعت انجام امور، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت برگزاری همایش ها تاثیر مستقیم دارد، اما کوچکترین اختلالی در کار نرم افزار بر کل امر برگزاری همایش تاثیر گذاشته و موجبات نارضایتی شرکت کنندگان را به وجود می آورد.
پس قبل از هر چیز باید از کارآمدی نرم افزار اطمینان حاصل کرد.
علاوه بر این باید توجه داشت که یک نرم افزار جامع مدیریت همایش ها و کنفرانس ها باید شامل امکانات و ویژگی های زیر باشد تا در حین برگزاری دست اندرکاران را دچار سردرگمی و مشکلات نکند.

  • ثبت نام آنلاین اعضاء
    جزء جدایی ناپذیر یک نرم افزار مدیریت همایش ثبت نام آنلاین اعضا با قابلیت پرداخت وجه به صورت کارت به کارت، آنلاین و اسکن فیش است.
  • وب سایت همایش، کنفرانس، کنگره و جشنواره
    یک نرم افزار مناسب مدیریت همایش باید وب سایت همایش را هم جهت اطلاع رسانی اخبار، محورهای همایش، موضوع و اهداف همایش، معرفی میهمانان ویژه، معرفی حامیان(به تفکیک حامیان ویژه، رسانه ای و... )،تقویم کنگره و... فراهم آورد.

  • دریافت، مدیریت و داوری آنلاین مقالات و طرح ها
    نرم افزار خوب مدیریت کنگره باید تمام چرخه مقالات را مدیریت کند، از ارسال مقالات گرفته تا ارسال به کارتابل داوران و اطلاع رسانی نتیجه داوری به ارسال کنندگان طرح ها و مقالات.
    اگر نرم افزار شما حتی یک قسمت از چرخه داوری را مدیریت نکند شما دوباره مجبور خواهید بود مقالات را برای داوران ایمیل کنید و باز مشکلات پیشین را خواهید داشت.

  • پشتیبانی از رزرو کارگاه ها و اسکان و نمایشگاه های جانبی
    مطمئنا شرکت کنندگان در همایش، کنفرانس، کنگره یا جشنواره شما انتظار دارند با یک بار ثبت نام در وب سایت تمام کارهای مربوط به رزرو خود را انجام دهند لذا پشتیبانی از موارد ذکر شده در جهت افزایش رضایتمندی شرکت کنندگان و تسریع امور بسیار موثر خواهد بود.
    امکان پرداخت آنلاین و اطلاع رسانی به کاربران از طریق ایمیل و پیامک باید فراهم شود.

  • امکان برگزاری همایش به تعداد دلخواه بدون محدودیت
    سازمان هایی که نرم افزار مدیریت همایش ها را برای برگزاری تعداد نامحدود همایش خریداری می کنند باید توجه داشته باشند که سیستم از قابلیت بومی سازی لازم برخوردار بوده و خود مسئولین سازمان توانایی تعریف سایت همایش جدید و طراحی آن را داشته باشند.

  • تحت وب بودن
    تحت وب بودن جزء جدانشدنی سیستمی این گونه برای مدیریت یکپارچه همایش و ارتباط بین برگزارکنندگان، شرکت کنندگان و داوران است.

  • جستجو و گزارشات و نمودارها
    سیستم باید امکان تهیه و چاپ انواع گزارشات مورد نیاز از جمله:
    لیست اعضا به تفکیک تایید شده یا نشده، پرداخت شده ها، حاضرین و غایبین و...
    لیست هتل ها و رزرو کنندگان
    لیست غرفه ها و محل های اسکان و رزرو کنندگان
    امکان چاپ کارت شرکت در همایش به صورت آنلاین
    ارائه نمودارهای آماری از مقالات و اعضا و ...

  • اطلاع رسانی گروهی (شرکت کنندگان آزاد، سخنرانان، رزرو کنندگان کارگاه ها و غرفه ها)
    امکان ارسال پیامک و ایمیل گروهی مسئولین برگزاری کنفرانس ها و همایش ها را در امر اطلاع رسانی به موقع و آسان یاری می کند.

  • پشتیبانی
    با توجه به حساسیت برگزاری همایش شرکت ارائه دهنده نرم افزار تحت وب همایش ها باید در هر لحظه آمادگی لازم برای حل مشکلات احتمالی را داشته باشد.

مشاوره رایگان نرم افزار مدیریت همایش ها

اگر به دنبال طراحی نرم افزار مدیریت همایش های مخصوص سازمان خود با قابلیت مدیریت همایش ها و کنفرانس ها به صورت همزمان هستید یا قصد دارید با استفاده از دستگاه های الکترونیکی (دستگاه های حضور و غیاب و مدیریت سلف) یک همایش تمام الکترونیک را برگزار کنید.
قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید. مشاوره نرم افزار مدیریت همایش ها کاملا رایگان است.

برای آگاهی از هزینه های نرم افزار با شماره تلفنهای مربوطه در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده معرفی کامل محصول اینجا کلیک کنید www.ehamayesh.com